torsdag 16 april 2015

Trojor att trycka pa farmor

Senare pa eftermiddagen foljde Ines med farmor och gammelmormor och shoppade och da fick jag nagra minuter egentid innan Jesper steg innanfor dorren. Ines med farmor och gammelmormor och shoppade och da fick jag nagra minuter egentid innan Jesper steg innanfor dorren. Vanligtvis brukar inte Ines ha tryck pa trojan men nattlinnet med Rudolf pa var en hit helt klart men det far racka sa.

Trojor att trycka pa farmor

Ines ha tryck pa trojan men nattlinnet med Rudolf pa var en hit helt klart men det far racka sa. Bade trojan och pyjamasen har en typ av tryck som ligger utanpa och kanns plastigt.

Trojor att trycka pa farmor

Farmor och mormor gillar att kopa klader at bebisen (fast de vet jag koper typ allt pa loppisar). Hon har stickat sa fint till dig med en troja och en mossa i rosa.

Trojor att trycka pa farmor

Tryck pa titeln pa en ljudpodcast som du vill lyssna pa och klicka pa Spela upp. Finlands-troja som jag fick nar jag laste finska utanfor Abo en sommar (och helt pa allvar planerade att flytta dit! Wilja hade precis samma sak som liten och det holl i sig i ett par veckor!


Varfor det ska goras just pa torsdagar har jag daremot ingen aning om. Pa en skylt vid parken kan man lasa att Eric Grate (1896-1983) ar en av 1900-talets mest framtradande och mangsidigt verksamma svenska konstnarer. Eric Grate (1896-1983) ar en av 1900-talets mest framtradande och mangsidigt verksamma svenska konstnarer.


Nallar med sota tryck pa trojan brukar verkligen uppskattas av sma barn. Den har aven tryck pa baksidan sa blir den fuktig efter nagra ak i backen ar det bara att snurra den ett halvt varv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.