söndag 16 november 2014

Storlek 4 handskar roeckl

Har inte high tech samma storlekar som andra roeckl-handskar Roeckl handskar for saker cykling Aven om det kanske inte ar det forsta man tanker pa ar handskar ett viktigt tillbehor nar man cyklar och pa bikester. Polartec. Handsken har en mycket god isoleringsformaga och ar varm utan behov av extra foder.

Storlek 4 handskar roeckl

Meredith ridhandske fran RoecklMeredith Michaels Beerbaum ridhandske ar en tysk kvalitetsridhandske fran Roeckl. Forra aret fick jag dessa handskar fran Scockemohle och sedan dess har jag anvant dem dagligen.

Storlek 4 handskar roeckl

Roecklhandskarna som jag hort ar av dalig kvalitet och inte haller lange alls. Nu har ni chansen att vinna ett par Roeckl Roeck Grip handskar i valfri farg och storlek!

Storlek 4 handskar roeckl

Allt ni behover gora ar att kommentera har pa detta inlagg att ni ar med i tavlingen. Vitt schabrak- Gold Medal- strl Full- 249:-mitt andra har krympt lite i tvatten sa det ar lite for litet sa spontankopte ett nytt hahah. En speciell skinnbelaggning gor att du kan knappa pa smartmobilen utan att behova ta av handskarna. Supertunna roda JW pa sommaren och Roeckl pa vintern photoshopat vaaaa Gar att anpassa i storlek tack vare axelkardborren och snorning pa sidorna.


Handskar RoecklKopte nya eftersom mina gamla borjade bli slitna. Ska till Hooks imorgon med Linis och da hoppas jag pa att de finns i min storlek. Sa till mig blev det ett par fodrade roeckl-handskar for 249 kr istallet for 500 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.