söndag 16 november 2014

Rohnisch badklader 2013

Rohnisch badklader for sommaren 2013 ar riktiga godbitar som sitter pa plats aven nar du ar aktiv pa beachen. Svenska familjeforetaget Rohnisch erbjuder traningsklader for kvinnor med bra passform och modern design. Rohnisch erbjuder traningsklader for kvinnor med bra passform och modern design. Detta ar min forsta bikini fran Rohnisch men den kanns lyxig och sitter riktigt bra.


Jag gillar Rohnisch och hade tittat ut nagra bikinis pa natet som jag tankte ta mod till mig att prova i narmsta sportaffar.

Rohnisch badklader 2013

Trots otroligt mycket folk hade jag turen pa min sida och fyndade precis den bikini som jag tittat ut pa natet. Nu ar det snart dags for en ny badsasong och affarerna borjar fyllas med arets bikini- och baddrakts kollektioner. PS Fina Lollo pa Rohnisch visade mig fina badklader och jag foll som en kagla.


Rohnisch visade mig fina badklader och jag foll som en kagla. Har kommer fler av plaggen jag provade nar jag var i Rohnishbutiken pa Norrlandsgatan 21 (ligger typ efter Mood). Rohnishbutiken pa Norrlandsgatan 21 (ligger typ efter Mood). Klikk her for a se mer kjempefin bikinitruse i samme stoff og stil.


Jag ar ett stort fan av Rohnisch traningsklader och deras shape traningsbyxor ar outstanding i passformen. Rohnisch traningsklader och deras shape traningsbyxor ar outstanding i passformen. Trendsetterin die Kombinationsmoglichkeiten von Rohnisch Bikini-Kreationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.