torsdag 23 oktober 2014

Virkade sjal gratis monster

Jag har lange lovat er det har monstret och nu har jag fatt tummen ur och fotat processen. Vore fint om du gav lite tips pa vad for sorts garn man kan anvanda ocksa. For att se ett monster klickar du pa bilden du ar intresserad av.


MEN vanligen respektera att all kopiering (foton o text) ar forbjudet! Har jag sagt (skrivit) innan att jag alskar att virka sjalar Virkad sjal som passar bra att sticka i alla kollektioner av Opalgarnet. Italiensk for att jag stickade merparten av den i Italien och for att det vita garnet kommer darifran. Nar du ska virka sjalen ar det bra att ga upp 1 - 2 storlekar pa nalen sa inte sjalen bubblar sig eller dra sig uppat och bli lite V format i kanten istallet for en RAK kant.


Sockorna ar stickade i det mjuka alpackasockgarnet Alpakka Strompegarn och designade av Marianne Ahlander. Monstret var pa engelska och jag ar inte alls van att virka enligt beskrivning pa annat sprak men jag gav det ett forsok och efter att ha googlat lite sa lyckades jag tyda monstret. Gratis monsterLadda ner eller skriv ut de beskrivningar du ska anvanda. BLOMMOR SAMT MOSSA OCH ARMVARMARE - 91121GARNKVALITE Stella Produkterjavascript:window.


OCH ARMVARMARE - 91121GARNKVALITE Stella Produkterjavascript:window. Virkade ponchos & sjalarDe hade billigt big Verona garn pa Maxi. Gratis monster och beskrivningar for dig som alskar att pyssla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.