torsdag 16 oktober 2014

Sjal pyttipanna garnomera

Jag har forstatt att en del undrar varfor jag kallar min sjal for Pyttipanna. Jag alskar att ha sjal pa mig och jag har stickat manga sjalar. Khatoon och Libris forlag dar malsattningen ar att hjalpa de kvinnor som har behov av en fristad pa Khatoons skyddade boende.

Sjal pyttipanna garnomera

Damen som har gjort monstret till pyttipannasjalen heter Maria Samuelsson med bloggen. Google kommer pyttipannasjalen upp som forslag fore pyttipannarecept Stickar pa en Pyttipanna-sjal efter inspiration pa Online Stickcafe. Nu ar jag klar med min forsta pytt i panna sjal med 33 uddar tycker att den blev lite litensa har borjat med en till i blatt garn.


Kicki har skickat in en bild pa en mycket vacker sjal hon har stickat! RETS SNACKIS! Populara Pyttipanna ar en snabbstickad och vacker sjal.


Manga av er har sakert stickat den populara sjalen ”Pyttipanna” som hon ar ”mamma” till – en finurlig komposition som tilltalat manga stickare genom aren. Pyttipanna” som hon ar ”mamma” till – en finurlig komposition som tilltalat manga stickare genom aren. Eftersom jag inte har annat pa gang sa var jag tvungen att paborja en pytti-panna sjal. Nu har jag stickad en sa kallade pytt-i-panna sjal - och det var saaa roligt!


Jag avmaskade sjalen med elastisk avmaskning som jag gjorde sa har:Lyft forsta maskan. Jag var pa stickcafe har i oktober och sag en pyttipanna sjal for forsta gangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.