söndag 19 oktober 2014

Mammaklader fran asos

Mammabyxorna fran Hm ar faktiskt jattebra och jag har kunnat ha samma storlek fran ca 5:e manaden till slutet. Kan ni tipsa mig om vart jag hittar lite schysstare mammaklader Asos ar ju att frakten tillbaka ar svindyr om kladerna inte skulle passa. Nu haller vi pa att fylla upp poolen pa baksidan igen med vatten sa att jag kan bada hemma nasta vecka.


Har kommer ett litet tipsinlagg for er som letar mammaklader eller amningsklader for den delen.

Mammaklader fran asos

Man kan tycka att utbudet av mammaklader ar i skralaste laget (jo men det ar det ju faktiskt. Det finns valdigt manga fina mammaklader fran billigare marken som ar lika fina.

Mammaklader fran asos

ASOS kollektion. Aven fran dem har Victoria synts i damtidningarna. Jag har faktiskt bestallt lite mammaklader fran Asos aven om det ar lite tidigt kanske Sverige vilket ar en stor fordel om man ar sugen pa att unna sig nagot nytt. Maste man kopa en helt ny garderob med mammaklader nu eller Annars tycker jag inte att det finns sa mycket pa stan for det basta ar ju om man kan prova.


Jag borjade kopa mammaklader i v 8 redan later tidigt men eftersom jag vet jag kommer ga upp mycket undergraviditeten och redan da plussat manga kilon sa ansag vi de bara va att kopa. Igar fick jag arslet ur vagnen och bestallde lite mammaklader. Har ni andra nagra bra tips pa snygga och funktionella mammaklader sa dela garna med er har i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.