söndag 19 oktober 2014

Klanning tarna goteborg

Jag hjalper dig garna att andra din klanning sa att den far perfekt passform! Till tarna respektive bestman valjer bruden sin narmaste vaninna eller syster och brudgummen valjer sin basta van eller bror. Det viktigaste du ska tanka pa nar du valjertyp av klanning ar att den ska framhava dina allra basta sidor.


I veckan hamtade jag min klanning hos min fantastiska sommerska - den sitter som en smack! Bruden var kladd i en klanning i typiskt 1920-talssnitt med langt klanningsliv och kjol ner till mitt pa vaden.

Klanning tarna goteborg

Valborgs Blomster i Goteborg som baserar sin verksamhet pa miljocertifierade och rattvist producerade blommor. Goteborg som baserar sin verksamhet pa miljocertifierade och rattvist producerade blommor. Minis basta van Lena gifte sig med sin Mike och Mini skulle aven vara tarna tillsammans med3 andra tjejer.


Mike och Mini skulle aven vara tarna tillsammans med3 andra tjejer. Planerna tog fart i vintras och nu ser vi med langtan fram emot den 1 augusti. Goteborg fran var butik och genom EuroFlorist over hela varlden!


Skiss pa Charlotte Perrellis klanning gjord av William Wahlstrom. Sa jag har nu valt klanning och det blir denna som min extra mamma Anita Johansson ska fa sy upp. Paret och deras tva goa barn tillsammans med tarna och bestwoman.


Och alldeles nervos nar jag ser att hon sitter med sin vackra vita klanning bade har och dar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.