torsdag 28 augusti 2014

Mammaklader vecka 8 yrsel

Eftersom man inte blir inskriven pa modravarden forran kring vecka tio ungefar sa var jag ensam med mina fragor. Darfor strular somnen SA OFTA vid 8 manaderHar du ocksa en 8-manaders som har borjat vakna pa natten eller strulavid nattningen SA OFTA vid 8 manaderHar du ocksa en 8-manaders som har borjat vakna pa natten eller strulavid nattningen Mammaklader i vart branschregister for att hitta lamplig affar. Sen dess ar det klanningar och haremsbyxor som galler:) kanner inte alls for att kopa mammaklader.


Nu har vi stadning varje vecka sa det blir hur bra som helst. Jag har lagt blodtryck och kanner mig lite yr men inget varre an sa.

Mammaklader vecka 8 yrsel

Jag borjade fota i vecka 8 men struntade sen i det under flera veckor eftersom ingenting andrades och jag sag likadan ut. Behover komma ivag lite och det ar dags att inforskaffa lite mammaklader. Sov lange idag och kande stark yrsel nar jag vaknade nagra ganger under nattens gang. Jag har hittat nagra gamla mammaklader i en flyttkartong ocksa.


Det kanns sadar kul att handla mammaklader nu i sista veckan men man vet ju aldrig. Kanske kommer jag ga over tva veckor och vad ska jag da ha pa mig Ja det ar helt normalt men fruktansvart jobbigt att kombinera detta med en vanlig vardag. Forsok wrap och Empire klanningar tills du ar redo (snart) for mammaklader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.