torsdag 28 augusti 2014

Mammaklader v 12

Eftersom de flesta gravida borjar med mammaklader nagonstans mellan vecka 12+0 och 16+0 ar det ungefar ett halvar kvar till fodseln. Har kommer ett litet tipsinlagg for er som letar mammaklader eller amningsklader for den delen. Varfor ska det vara sa svart att designa S N Y G G A mammaklader till oss som ar storre Att kopa mammaklader ska vara lustfyllt och hylla den period du befinner dig i. Igar fick jag arslet ur vagnen och bestallde lite mammaklader.

Mammaklader v 12

Det kanns som att jag var runt i hela stan igar och letade efter mammaklader. Att hitta fina mammaklader ar verkligen inte latt om ni fragar mig.

Mammaklader v 12

Maste man kopa en helt ny garderob med mammaklader nu eller Risken for missfall har nu minskat kraftigt och om du har oroat dig kanske du kan slappa det lite nu. Breastfeeding changes Idk about no 12 months but good stuff to know! Dag 32 - Agglossningspruta Pregnyl (12 maj)Dag 34 - Aggplock.


Hm.com har inte ett stort utbud av mammaklader vilket ar valdigt trakigt. TopShop tycker jag. Vet inte om TopShop-butiken har mkt mammaklader annars har dem online.


Trotthet brukar borja de forsta veckorna och haller i sig upp till 10-12 veckor for de flesta kvinnor. Forlossningen narmar sig och det kanns som om det gar jattefort. Nu har jag ocksa fatt en pase mammaklader av Hanna som ar saaa skona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.