lördag 18 april 2015

Arbetsklader tunikor kappahl

HM har dragit ner (tycker jag) och forra vandans favorit Top Shop har tre byxmodeller i sitt sortiment i fatalet av butikerna. Far ha klanning eller tunika sa mycket som mojligt sa de inte syns. Kappahl efterat for att kopa en likadan:-)Efter lunch sa var det antligen dags for Skruttans forsta inskolningsdag pa forskolan. Dessa dagar onskar jag visserligen att jag fick ga i arbetskladerna.


Och sa kopte jag ett vitt och ett svart linne pa Cubus for en lojlig peng.

Arbetsklader tunikor kappahl

Paketet innehaller en tunika som jag skulle haft pa Fredriks studentmottagning. Tror att det skulle passa bra ihop med svarta leggings alternativt ett par smala jeans till.

Arbetsklader tunikor kappahl

Kappahl lite snabbt idag innan vi gick in i mataffaren och hittade massa fint till haret! Sedan byter jag om till mina arbetsklader och ingen har nagon aning om vad jag hade pa mig nar jag cyklade dit! Body fran KappAhlLova hade troja fran Lindex med blommor och byxor i rosa frotte fran Meandi. Har ni speciella arbetsklader eller maste ni fundera varje morgon over vad ni ska ta pa er Idag har jag haft den som en tunika till leggins men igar nar det var varmt ute hade jag den instoppadi ett par shorts.


Har ar kladerna som Melvin valde (KappAhl) samt att jag kastar in en bild pa honom i de solglasogon han absolut skulle ha. Melvin valde (KappAhl) samt att jag kastar in en bild pa honom i de solglasogon han absolut skulle ha. Men en sak som ar viktigt om man som tjej skaoch det ar att ha nagot lite tajt under.


Idag har jag fatt arbetskladerpa brostet och en flanellskojorta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.