tisdag 3 februari 2015

Sy baggy byxor barn

Designern Jenny Hellstrom inspirerar atta ungdomar till att sy sina egna favoritplagg. Om man nu vill borja sy nagonting kan ju en mossa vara det perfekta plagget. Designern Jenny Hellstrom inspirerar atta ungdomar till att sy sina egna unika favoritplagg.


Tyckte att ett av tygerna skulle passa mig sjalv sa jag provade att sy en troja. Jag har funderat pa hur lekvanliga sadana har byxor ar med tanke pa den hangande grenen nar jag har sett dem.

Sy baggy byxor barn

Jag fick aterigen fragan om jag kunde sy ett valkommen till varlden-set. Istallet passar jag pa att sy till mina egna barn for att fa ingang inspirationen igen.

Sy baggy byxor barn

Vill man kopa ett par byxor med detaljer som dessa kostar de 220 kr upp till storlek 92. Har inte hunnit sy sa mycket som jag vill pga sjuka barn och annat spannande som har tagit min tid. Jag utgick ifran tva olika monster for att fa till dessa byxor. Monster fran Meedoms bok Sy och sticka till barn 0-3 ar (gjorde dem lite utsvangda nertill).


Sy och sticka till barn 0-3 ar (gjorde dem lite utsvangda nertill). Har finner du pris pa de vanligaste modellerna jag syr till forsaljning. Maste nog ta mig i kragen och sy en buff till dottern jag med.


MJUKA KLADER TILL GOA BARNThe dining room is one of the busiest areas of the house. Luna Vito design och bara sy till mig och mina barn for det ar nagot jag inte hinner med som det ar just nu. Nar jag hade vandsytt skarmen och vikt den ratt stoppade jag helt enkelt in den i det langa halet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.