tisdag 3 februari 2015

Stora storlekar bh western klader

Kina tillverkar ju huvuddelen av klader till vastvarlden sa att de skulle ha svart med storlekar har jag svart att tro. Tyvarr for de inte storre storlekar vilket ar den storsta bristen for oss med mage och byst. Det varsta ar att de klader som verkligen klar oss lite storre kvinnor oftast inte finns alls i storre storlekar.

Stora storlekar bh western klader

Varfor gar aldre kvinnor omkring med bh:ar som inte gor ett smack for bysten BH (din klanning kommer att ha en insydd BH) *Slappna i armarna langs sidan *Mat runt den fylligastedelen av bysten litbimg.

Stora storlekar bh western klader

Hur svart kan det vara att sy samtliga klader i alla storlekar Se nar Kanye West ser till sa att en fotograf faller till marken!

Stora storlekar bh western klader

Men jag ville bara beratta att det kanns ganska forolampande nar nan sager att ens bh-storlek ar liten. Om man marker att det inte ens finns klader i ens storlek langre sa hade iaf jag borjat tanka lite pa vikten. Kika garna in pa min blogg dar jag skriver mycket om klader och trender och berattar mina asikter och tips! BHar och att glammiga Hollywood ocksa tror i blindo att allt handlar om kupan.


Isobel och Lucia. De finns i storlekar 75-100 C-E och en sarskild bh med extra stod finns upp till G-kupa. De finns i storlekar 75-100 C-E och en sarskild bh med extra stod finns upp till G-kupa. C-E och en sarskild bh med extra stod finns upp till G-kupa.


Du har manga kombinationsmojligheter da byxa och beha saljs separat. Hade visst fel storlek pa ramen men kirrade det med lite washitejp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.