lördag 15 november 2014

Klanningar instagram inlagg

Jag har fatt massa mail om min klanning som jag hade pa mig i fredags pa instagram. Jag har ju sjalv borjat sy lite men stoter pa patrull nar det galler armarna. Du skriver ofta i dina tips-inlagg att du bestallde bade den och den trojan och sedan den toppen i bade den och den fargen och nu 6 klanningar.

Klanningar instagram inlagg

Kan sammanstalla om det kommer in nagra till ett inlagg ocksa. Hannah har pa sig i S01E09 av Girls redan 2011 och borjar fredagen med att lasa tidningen Fokus i badet. Det kandes som att manga forstod vad jag pratade om och det var verkligen otroligt skont. Det var ett tag sedan jag la ut ett inlagg med information om vad jag haller pa med.


Tilde hade en jattesnygg klanning pa sig i Hela sverige bakar (avsnittet med brodtema). Ni som har mig pa Instagram har ju sett att jag i alla fall varit aktiv dar. Kunde inte vara gladare och mer taggad an nansin att leverera grymma och spannande inlagg till er varje dag. Nastan lika manga av mina Odd Molly-plagg jag har i garderoben kommer fran Tradera och Bloppisar som natbutiker.


Borjar denna dag med ytterligare nagra tips pa klanningar infor sommarn eller studenten! Och en hel del av dem passar for middagar eller fester dar den lite mer pryda delen av slakten finns med. Sen tycker jag att man kommer undan med korta klanningar som gravid. Ovan: Svart klanning fran Taifun t v och monstrad klanning fran Joseph Ribkoff t h.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.