söndag 16 november 2014

Byxor vida ben bikbok

Zalandos onlinebutik finns ett brett sortiment du du latt kan hitta ett parsom passar dig. Rabatten galler vid ett tillfalle pa en bestallning over 500 kr (exklusive kostnader for expressleverans). Sa snyggt med en lang troja over vida byxor och platta skor som balanseras med en feminin vaska.


Vanlig t-shirt och ett rott linne fran Bikbok under samt mina Dr. Jag har aldrig varit ett sa stort fan av vida byxor ur huvud taget.

Byxor vida ben bikbok

Hade pa mig en jattesnygg jumpsuit med vida ben har om dagen. Gina Tricot. Jeansen ar SA skona och det ar mina nya favoriter.

Byxor vida ben bikbok

Jag tycker aven klarbla capribyxor fran Lindex funkar bra (de skymtas till vanster). Bik Bok ar stolta att presentera designsamarbetet med modedesignerna och stilikonerna Mary-Kate Olsen och Ashley Olsen infor hosten 2013. Ett par ankelkorta byxor forlanger benen medan ett par langa byxor som korvar sig nertill forkortar dem.


Jag har varit med om att en person faktiskt har snott klader av mig! Den bekvama langkoftan passar perfekt till smala byxor och ger en modern look. Denna klassiska svarta vaska rymmer allt du behover och piffar upp vilken outfit som helst.


Tillsammans med ett par vida mjuka byxor och ett stort hange sa far man en mysig vinteroutfit. Till det hade hon hoga vita lackstovlar med silverklack men tyvarr finns inte de kvar. Det var i slutet pa 1300-talet som jackorna blev sa korta att dem inte tackte benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.