måndag 22 september 2014

Vilka tillbehor till tacos

I manga manader har vi anvant samma tillbehor till Tacos har hemma. Tacos har hemma. Men nu vill vi testa pa lite nya grejer som man kan slanga in i tortillan.


Vilka tillbehor man har till sin enchilada ar valfria men salsan ar obligatorisk. Santa Maria aterkallar en rad produkter efter att det hittats spar av mandel i ett paprikapulver. Passar till all slags tacos och aven som tillbehor till grillat.

Vilka tillbehor till tacos

Nar jag stod och hackade tillbehor igar kvall funderade jag over vad andra manniskor fyller sina skal och tortillas med. Denna matratt ar perfekt att gora om du har fatt mycket tacos eller kottfarsas over.

Vilka tillbehor till tacos

Varfor inte prova en ny salsa till dina nachos eller hemmagjord guacamole – garanterad succe! Andra mumsiga tillbehor till tacos ar stekta quesadillas gjorda pa mjuka tortillabrod. Vad man valjer att servera som tillbehor beror pa vilka favoriter man har. Da fick jag olika bud pa hur mycket Tacos kunde kosta vilka varierade fran mina 50 kronor upp till 500 kr.


Tacos kunde kosta vilka varierade fran mina 50 kronor upp till 500 kr. Hur vi ater och vilka tillbehor vi valjer ar lite annorlunda jamfort med Mexico. Mexico. Tacos har tagit vagen over USA och Texas innan konceptet har landat har.


Tacos (alltsa den svenska tex-mex versionen) ar ju nagot som var och varannan svensk ater pa fredagar och sa klart aven jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.