fredag 19 september 2014

Remmen blijven hangen niet

Dit komt omdat de remklauw niet meer los komt van de schijf. Als ik rem gaat mijn remhoef gewoon dicht maar als ik dan mijn rem loslaat opent hij niet helemaal. Als dat het geval is dan zou de rem niet blijven hangen volgens mij.

Remmen blijven hangen niet

Mijn vermoeden is dat de remblokken niet helemaal goed terugkomen en wat blijven hangen. Hierdoor valt het karretje zelfs niet van de rails als het ondersteboven tot stilstand komt.

Remmen blijven hangen niet

Het gevolg dat je koppeling van de 4WD op spanning blijft en zo niet meer makkelijk kan uitschakelen. WD op spanning blijft en zo niet meer makkelijk kan uitschakelen.

Remmen blijven hangen niet

Volgens Toyota moet je dus gewoon hard op het pedaal blijven trappen en dan zou er niks aan de hand moeten zijn. Niet dieper in het water rijden dan dat de banden hoog zijn. De klacht doet zich voor sinds we met het weer in de min terechtkwamen. Bij het afremmen hoort u de remmen duidelijk, dit hoeft niet altijd te betekenen dat de remmen vesrsleten zijn maar een remmen controle is aan te bevelen.


Een remzuiger die vast zit kan het remblok tijdens het rijden konstant tegen de remschijf aan blijven drukken. Gisteren ff een stukje gaan rijden en nu bleef de rem niet hangen. Vervolgens kun je remmen en sturen en de auto veilig tot stilstand brengen.


Je remzuiger zal waarschijnlijk blijven hangen op een randje vuil of oxide in de remcylinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.