torsdag 18 september 2014

Parfymer pa hm

Tenkte jeg skulle bare legge ut ett innlegg om hvilke parfymer jeg har. Och just det - dessa parfymer finns bade i flytande och solid form. Sa varfor inte passa pa att fornya din doft lagom tills varjackan aker pa Billigare parfymer kopplar jag ihop med dalig hallbarhet pa huden och inte sarskilt fantasirika doftnoter. Balmain – men det ar inte den enda parfymen som galler i vinter.


Den har har nagot ar pa nacken men ar en valdigt trevlig doft. Men ordet parfymer ar bra for att maxa Google-sokningar har jag hort. Det kanske inte undgatt er att jag alskar CLEANs frascha parfymer.


Britney Spears er bare noen kjendisnavn som har egne parfymer. I dag finns hans 16 parfymer och dofttillbeh\u00f6r p\u00e5 prestigevaruhus i 24 l\u00e4nder. Daremot gick jag runt och doftade pa parfymer sa jag blev halvt hog.


Det er sa herlig a lukte pa gamle parfymer som minner om ferier eller en tidsperiode. Det finns inte sa mycket testdata som visar pa skadliga effekter. Och i taxfreen pa vag hem fick aven ett litet set med fyra parfymer urfolja med hem. I ny og ned ble jeg stoppet pa gata og spurt hvilken parfyme jeg brukte.


Forra manaden slappte H&M och Balmain en gemensam kollektion och nu presenterar man nasta samarbete - en parfym. Sander samlade under hela forra aret ihop alla nya prover pa parfymer som lanserades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.