torsdag 18 september 2014

Parfymer jenter beste

I lopet av sju dager testet jeg de mestselgende parfymene i Norge. Her er de bestselgende parfymene pa taxfree-en i Norge akkurat na. HETT! men som han over meg nevner sa er det jo ikke alle pardymer som passer til alle:)Upassende innlegg Maison Margiela - duft skapt av den sky motedesigneren Martin Margiela. Julegaver til jalete jenter Na er det ikke lenge igjen til julaften!


Far stadig vekk kommentarer fra gutter om at jeg har sa god parfyme. Parfyme for damer fra kjente merker med hoy kvalitet finner du pa Vita Exclusive. Personlig tror jeg det er LaCoste parfymen som slar best an hos jenter. LaCoste Style in PlayPersonlig tror jeg det er LaCoste parfymen som slar best an hos jenter.


Til dere jenter: Finnes det noe bedre enn en mann som lukter som Gud selv VGs journalister og moderatorer overvaker denne debatten kontinuerlig mellom kl. Har nok vrt igjennom 3 eller 4 flasker av denne siden jeg fant den for over 10 ar siden. Det aller beste for bade helsa og naturen (og vare forvirra hoder) er jo helt klart a kutte ut sminken. Med det aller beste handverk har parfymen fatt en elegant flakong i riflet sort glass med skreddersydde detaljer som handknyttet forsegling og en 23 karats gullplate gravert med Tom Fords ikoniske merkenavn.


Far mange komplimenter og mange lurer pa hvilken parfyme jeg bruker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.