torsdag 18 september 2014

Parfymer killar gillar nagon

Vet ni nan san jag har haft alla typ av parfymer men ingen ja gillar starkt! VeckoRevyn lat tre killar med koll provlukta pa ett gang parfymnyheter! Pa webben hittar du aven nagra av Sveriges popularaste bloggar!

Parfymer killar gillar nagon

VeckoRevyn lat fyra grabbar sniffa loss pa parfymhyllan for att kora sina favoriter. Jag gillar tanken p\u00e5 att l\u00e4mna doftsp\u00e5r av sig sj\u00e4lv hos n\u00e5gon annan. Till den yngre killen skulle jag satsa p\u00e5 Armanis, ett s\u00e4kert kort.


Har ovan har jag nagra parfymer som jag hort valdigt bra om.

Parfymer killar gillar nagon

Den har har jag valdigt sallan och det ar bara for att ha nagot att bryta av med. Manga killar gillar den och for mig ar den en riktig festdoft. Det ar nagot med killar och klockor och jag ar overtygad det skulle lysa i hans ogon om han skulle fa ensom ar nagra av de popularaste bland killar.


En bra fodelsedagspresent till pojkvan ar en ny spannandeeller varfor inte en gammal favorit. Som besokare pa Hamsterpaj samtycker du till anvandandet av s. Nar studenter fick valja parfym till sig sjalva och sedan till sin partner valde de samma doft. Nu ar det dags att byta ut sin gamla parfym mot nagot nytt och somrigt.


Jag fragar alltid efter nagra parfym-prover (smaflaskor) som de nastan alltid har bakom disken. Min mamma ar likadan och har mangder av parfymer och vi gillar aven samma dofter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.