lördag 13 september 2014

Hattar i stockholm nk

Jag besokte Rosenrummet pa NK Stockholm for en exklusiv visning av modisten Malinda Damgaards hattar. Melinda Damgaard pa Rosenrummet NK Stockholm Foto: kvinnamedsmak. Under mina elva ar pa NK hoppade jag omkring pa olika avdelningar.

Hattar i stockholm nk

Gotgatan och Mode Rosa i Gamla stan ar riktigt bra butiker for huvudbonader. Manga tanker pa hattar som nagot man har pa sig pa maskerad eller kraftskiva. NK Smakrad finns pa plats i varuhuset for att bjuda alla NK:s kunder pa en personlig och extra minnesvard shoppingupplevelse. NK:s kunder pa en personlig och extra minnesvard shoppingupplevelse.


Varumarket NK samt varuhusbyggnaderna i Stockholm och Goteborg ags av borsnoterade Hufvudstaden AB. Vintageklader har lange lockat tusentals kvinnor i Stockholm. Stockholm. Det ar Alexander Marchesan pa vag till sin butik A. Att cykla genom ett varsoligt Stockholm kan vara det basta jag vet.


En instutition i Stockholms shoppingliv som overlevt fler trender och konkurser an de flesta andra butiker. Stockholms shoppingliv som overlevt fler trender och konkurser an de flesta andra butiker. Letar du efter ett sarskilt smycke ar chansen stor att hitta det har.


Stockholm. Nar stallet har rea varje ar sa far lillsessan komma kvallen innan. Hattar i ull ar nagot jag fastnat for och just nu ar jag pa jakt efter den perfekta modellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.