måndag 21 december 2015

Planbok 50 tal frisyr

Jag ljuger inte om jag sager att vi har ett 50 tal kataloger med bara interior. Det var har jag fann min fantastiska japanska 50-talsklanning. Jag testade att logga in och blev sugen pa att kopa en planbok (detta var en fredag).

Planbok 50 tal frisyr

Spana in varens absolut viktigaste skonhets- och frisyrtrender. Man hade garna varit bilburen med tjock planbok och storre lagenhet infor augustiupplagan av antik- och samlarmarknaden i Markaryd. Jag alskar ocksa det mesta som ar 40-60-tal (mest 50s men det vet du ju redan).


Avklippt! Och oborstat ganska ofta, har ingen inspiration till annatVad tycker du om halloween Den har stilrena kommer fran svenska Sandqvist och kostar 349 kr. Har mitt pa gatan ber vi Peter att ”tappa” sin planbok som innehaller 50€ i kontant (jag fick lana honom pengar) samt hans kontaktuppgifter.


Peter att ”tappa” sin planbok som innehaller 50€ i kontant (jag fick lana honom pengar) samt hans kontaktuppgifter. Hittade ingen Haystack men daremot en Euphoria tunic till 50% rea! BerlinHairBaby ar superpedagogisk och gor en massa snygga uppsattningar och frisyrer.


MQ liggandes i min planbok som jag fick i julklapp forra aret. Veckans tema har varit 90-tal vilket idolerna gjorde valdigt bra. Bobby Kimball och hans sexturistfrisyr sjunger om hungrande barn i Lejonkungs-balladen Bottom of your soul later det sa ackligt att jag tror barnen skulle foredra att svalta ett tag till bara Bobby holl kaften. De ar ju faktiskt ett valdigt enkelt artal att fixa frisyrer, smink och klader till sa jag ar pa G! Elin kom nyss inspringande och skulle hamta sin planbok som hon alltid glommer nanstans ! Anvander flitigt min farmors Electrolux assistent fran 50-talet och den fungerar perfekt efter flitigt anvandande i drygt ett halvt sekel och endast nagra fa service tillfallen.


Electrolux assistent fran 50-talet och den fungerar perfekt efter flitigt anvandande i drygt ett halvt sekel och endast nagra fa service tillfallen. Anvander Arcon Tisane och har fatt ett 50 tal harstran pa ca 3 ar. Bild 2: Emmas nya fina VagabondskorGardagen bjod pa bade det ena och det andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.