onsdag 22 oktober 2014

Yvonne remmen inrijden

Boehmer x Nooijen Juristen bestaat uit de erkende registerexperts mr. Oostenrijk: de remmen achteraan begonnen te roken met rookinslag in de bus. De weg die we volgen kronkelt door de Midden-Atlas en het is totaal geen straf. Ik zal moeten remmen in de bochten als ik op 9 juni omhoog klim met de door velen zo geliefde en gemiste passagiers op mijn bagagedrager.


Richard. Het tempo zakt zienderogen en ik besluit meteen weer te demarreren en ditmaal succesvol. Silke in de remmen moest en Wendy voorbij ging (wat normaal gesproken niet zo snel zou gebeuren).


Wendy voorbij ging (wat normaal gesproken niet zo snel zou gebeuren). Het was een gezellige dag enwaren zeer tevreden over hun pupillen. Bij het inrijden wasmijn vizier van mijn helm meteen beslagen. Harley T himself in el-kaar geknutselde toer door een aantal mooie dalen in dit gebied.


Als we Nouadhibou inrijden vult de cabine zich met een geur vanmensenpoep en afval. Onderweg moeten we tweemaal remmen en uitwijken voor een overstekende schildpad. We gaven de klompjes waarop Yvonne het Harley-logo had gebrand en wat Delfts Blauw souvenir.


Yvonne het Harley-logo had gebrand en wat Delfts Blauw souvenir. Thuis vergeet ik bij het remmen de koppeling in te trappen waardoor de motor afslaat. Als we in de namiddag de straat inrijden zijn ze lekker buiten en krijgen we een hartelijk welkom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.