söndag 19 oktober 2014

Ytterklader goteborg x2000

Vi steg pa taget i Goteborg for att testa deras forsta klass och ombordservering pa en tre timmar lang resa till Stockholm. Goteborg for att testa deras forsta klass och ombordservering pa en tre timmar lang resa till Stockholm. I mitten av vagnen fanns aven en oppen garderob med hangare for ytterklader.

Ytterklader goteborg x2000

Tank pa att tagvardarna letar efter resenarer med blota ytterklader och skor under regniga dagar. Goteborg och da jag har mycket liten marginal i Gavle for returen till Stockholm beslot jag mig for att bryta innan Gavle.

Ytterklader goteborg x2000

Just nu ar jag pa X2000 nagonstans utanfor Hallsberg ochda kan jag ju passa pa att lagga upp lite bilder fran julaftonen. X2000 nagonstans utanfor Hallsberg ochda kan jag ju passa pa att lagga upp lite bilder fran julaftonen.

Ytterklader goteborg x2000

Goteborg. (Vi firarvartannat ar har och vartannat ar med farmor och farfar). Mot Kopenhamn aker vi i en rasande fart (X2000) och da galler det att vara bekvam. Loven far vackra farger och nar de slutligen trillat ner fyller jag ar.


Nar Henric tog pa barnen deras ytterklader passade jag pa att stoppa ner en hel del av onyttigheterna som fanns kvar har hemma i hans lunchpase. Inom nagon sekund stod hon bredvid min sang och munnen gick snabbare an X2000. I ovrigt sa vill jag skaffa mig en bostadsratt i Goteborg och inreda den snyggt.


Antagligen va det meningen att man skulle dansa runt i sina ytterklader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.