onsdag 22 oktober 2014

Trojor for par jeans

Styleshop.se hittar du precis allt du behover och lite till. Valjer du ett linne med tryck kanske du vill ha ett par jeans och bestaller du en festtopp kanske du vill ha en kjol eller leggings. Satt pa dig nagra extra par strumpor och ta sedan pa dig skorna. Man har tva olika snitt dar man kan valja loosefit eller slim.


I detta inlagg sa ska vi tipsa om snygga och skona hostiga trojor!

Trojor for par jeans

For nagra ar sedan sa borjade market Reef salja sandaler med flaskoppnare undertill. Vill du hellre ha en mer casual look sa matchar du den stickande trojan med ett par jeans och ett par sneakers.

Trojor for par jeans

Ofta duger det gott med en t-shirt och ett par jeans och nar jag val koper ett nytt kladesplagg sa ligger fokus pa funktion och kvalitet framfor estetik och trender. Pa ett par dyra denimjeans kan det innebara att du sparar tusenlappar. Men jag ar liksom inte ett markes freek som maste ha sadana klader.


Bomull ar ett av de vanligaste materialen i klader och det material som de flesta jeans och t-shirts bestar av till storsta del. Du kan lamna in hela och rena klader till insamlingspunkter och fora klader med sma skavanker till en sommerska. Jag har hittat ett par jeans som jag tror jag ska kopa till honom. Om alla Uppsalabor atervinner ett par jeans skulle detspara 500 ton koldioxid.


Dessa skor ar inte sa vanliga trots det faktum att de hangt med sedan 50-talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.