onsdag 22 oktober 2014

Remmen schurend geluid koppeling

Volkswagen Golf Vbouwjaar: 2004brandstof: dieselmotorcode: 1. Tik ik de tussenbak tijdens het rijden in neutraal dan is het geluid weg. Kijk eens of het geluid afneemt als je druk zet op je remmen.

Remmen schurend geluid koppeling

De remmen van uw auto moeten vervangen worden wanneer deze een schurend geluid maken. U moet het rempedaal dieper intrappenof rempedaal voelt anders aan dan normaal. Nu komt er tijdens het optrekken (belasten) een schurend geluid ik denk rechtsvoor erbij. Maakt uw bestelauto bij het remmen een piepend of schurend geluid

Remmen schurend geluid koppeling

Als je op een schuin wegdeel stilstaat en de rem loslaat rolt hij dat voor of achteruit Wanneer uw remmen een piepend of schurend geluid maken tijdens het remmen zullen de remmen wellicht versleten zijn. Een ander veel voorkomend probleem is de kwaliteit van de remvloeistof. De rollerbrake is op fietsen feitelijk de vervanger geworden van de trommelrem.


Het is een veelgehoorde klacht van klanten: piepende remmen. Een scherp schurend geluid bij het ontkoppelen is vaak te wijten aan een versleten druklager. Avid Juicy 3) een schurend geluid maken (alsof ze aanlopen). Ik heb 1 wiellager laten vervagen die een piepend geluid maakte toen de auto op de krik stond.


Ik heb op internet een filmpje gevonden die precies het geluid weergeeft dat ik ook in mijn auto heeft. Een fout afgestelde koppeling kan natuurlijk al bij 50000 versleten zijn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.