torsdag 16 oktober 2014

Marc jacobs klockor kenza

Marc Jacobs offers traditional and modern watches for women. Vralsnygga modellen och modebloggaren Kenza Zouiten fick jag chansen att fotografera under andra dagen av MB Fashion Week har i Stockholm. Kenza Zouiten fick jag chansen att fotografera under andra dagen av MB Fashion Week har i Stockholm.

Marc jacobs klockor kenza

Jag som alskar Michael Kors klockor och har bade en guld och silver och nu sist aven en svart som jag anvander flitigt. Jag alskar otroligt mycketoch last hennes blogg jatteeeee lange. Marc by marc jacobs klocka en guldig eller bara med e liknande guldig till dem vita shortsen.


Marc by Marc Jacobs och ringar och halsband fran guldfynd pa mig ocksa som smycken.

Marc jacobs klockor kenza

Marc By Marc Jacobs och den fina klanningen har jag lanat av Julia. Members har just nu en kampanj med Marc by Marc Jacobs klockor pa -30%! This summerx27s new hit from emmaoclothing is the fringe dress Kenza is looking SO beautiful in the dress (! Little Jinder hade klanning fran Marc By Marc Jacobs och pa bilden syns Rebecca i armband fran Zanzloza Zmycken.


Marc By Marc Jacobs och pa bilden syns Rebecca i armband fran Zanzloza Zmycken. Smart val att kopa den istallet for Kenza-jackan ifall du vill spara pengar. Bor i Jakobstad tillsammans med mopsen Kenzo och fastmannen i radhuset som vi renoverat sen sommaren 2014.


Kenzo och fastmannen i radhuset som vi renoverat sen sommaren 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.