måndag 20 oktober 2014

Halsdukar monster och

Gaffelvirkning ar en gammal teknik som ar valdigt dekorativ. Har du inte provat tidigare ar det perfekt att borja med denna halsduk. Rock pa Rasunda 1984: annu en halsduk fran denna klassiska konsert.

Halsdukar monster och

Har hittar du vara halsdukar och kragar som haller ditt barn extra varmt. Halsdukarna fungerar saklart aven som en fin accessoar och kragarna ar smarta da de inte hanger och dinglar utan bara gor sitt jobb som att halla ditt barn varmt om halspartiet. Halsduken ar ett sallsynt effektivt botemedel som ger lite flard at den halvtrakiga kladseln.


Tanken ar att det ska vara en lite mer manlig halsduk som ska ges bort som julklapp (julklappstips!

Halsdukar monster och

Trots att snon lyser med sin franvaro sa ar det ju onekligen kyligt ute. Kladkammaren har ett fatal monster av historiska klader till forsaljning. Du valjer sjalv vilket monster du vill sticka och valjer sedan fran vilket djur garn.


Hostens halsdukar ar tillverkade i Kinna av bomullsgarner fran ett restlager. Igar kvall fardigstallde jag en halsduk som jag paborjade tidigare i veckan. Samtidigt har kylan borjat komma till Goteborg - frosten lag till och med kvar pa lekplatsens grasmatta nar jag och Leah var dar efter lunch.


Goteborg - frosten lag till och med kvar pa lekplatsens grasmatta nar jag och Leah var dar efter lunch. Och i ar hade jag extra tur som fick den har gosiga halsduken som ar sa gosig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.