måndag 20 oktober 2014

Ara skor i stockholm

Vill du kolla pa alla vara skor kan du ga direkt till var kollektion. Var ambition ar att saljabra skor till bra priser med personlig service. Vintagefabriken-butiken som ligger jamte mitt frilanskontor.

Ara skor i stockholm

Black Friday till ara skall vi bjuda pa nagot sa ovanligt som en helsvart inspiration. Ett satt att plocka upp nyanser fran skor och klockarmband eller for att pa att subtilt och avslappnad satt avdramatisera kostymen.

Ara skor i stockholm

Matnsajfill SHDD INCLUY mods NLACFor att skicka verktyg som artikeln. Nytt hinderbanelopp till StockholmAlskar du att springa hinderbanelopp

Ara skor i stockholm

ByEngberg laddar vi infor morgondagens Internationella Leoparddag ByEngberg. Inspireras av vart nya skonhetsmagasin dar vi bland annat tipsar om produkterna och knepen for att klara kylan pa basta satt. Dagen till ara sprang jag i linne och shorts och Beccis med linne och tights. Kvallen till ara hade borden dekorerats med brannforgyllda kandelabrar fran Karl XIV Johan.


Under narmare ett ars tid har jag gatt och suktat efter dessa skor med de finaste halarna! Jag hade kopt ett blommigt gammalt paraply dagen till ara och det kom till bra anvandning. Ta tillfallet att visa upp dig for branschen och vinna nya skor!


Pris: Forutom ara och uppmarksamhet far vinnaren ett presentkort pa skor! Och efter att ha tillbringat gardagen med genomblota skor letar jag ocksa efter ett vettigt skooverdrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.