tisdag 26 augusti 2014

Stora storlekar pa bh western klader

Tyvarr for de inte storre storlekar vilket ar den storsta bristen for oss med mage och byst. Jag har lange gatt och funderat pa att bestalla grejer fran Light in the Box. Kina tillverkar ju huvuddelen av klader till vastvarlden sa att de skulle ha svart med storlekar har jag svart att tro.

Stora storlekar pa bh western klader

En perfekt passform pa din klanning borjar med perfekt matt. LightInTheBox.com rekommenderar vi starkt att hitta en professionell lokal skraddare som kan hjalpa dig att mata exakt.

Stora storlekar pa bh western klader

Jag har ingen lust att visa mig i tajta klader som skimrar lite sadarpa stan. Jag har ett gang men av nagon anledning anvander jag inte dem speciellt ofta.

Stora storlekar pa bh western klader

HM samtidigt. Skont att kanna sig lite frasch och ha pa sig nagot mjukt som ar latt att amma i. Efter graviditeten kopte jag klader i storre storlek dvs large och hade linne pa mig jamnt. Mountain HorseMountain Horse fortsatter arbeta med miljofragor!


Igar var andra dagen pa formex och det var en fantastisk rolig visning och fina tjejer som gick modevisningen. Klicka pa stora bilderna om du vill veta var du hittar respektive plagg mm! Det gar utmarkt att ha vanliga linnen under sa bh-banden inte syns.


Jag har provat flera par av era jeans i storlek 27 men det finns inte en chans att jag far pa mig dom. For dig som vill ha en snygg och trendig sport-beha nar du tranar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.