söndag 31 augusti 2014

Remmen fiets afstellen utrecht

Ik heb een nieuwe MTB met Avid Elixir 5 schijfremmen (mijn eerste fiets met hydraulische schijfremmen), ik heb er nu twee keer op gefietst. MTB met Avid Elixir 5 schijfremmen (mijn eerste fiets met hydraulische schijfremmen), ik heb er nu twee keer op gefietst. Voor hulp bij het afstellen van je remmen bekijk je deze video. Meer weten over het onderhouden en repareren van je racefiets of mountainbike Shimano Nexus 7 versnellingen Babboe City zijn nog geen instructiefilms gemaakt.


De onderwerpen zijn toegespitst op uw eigen hybride- race-, toerfiets of MTB. De workshops worden gegeven bij ons in de werkplaats door onze eigen technische mensen. Het veiligst is een fiets met twee soorten remmen: een terugtraprem en een handrem. Niet elk kind heeft al voldoende kracht om terug te trappen of beschikt over de motorische vaardigheden die nodig zijn voor een handrem.


Laat ze in de winkel zo afstellen dat ze bij het rijden de grond niet raken. En gaandeweg leer je ook hoe je de remmen en derailleur moet afstellen. Breng dan je fiets langs bij onze fietsenmaker in onze winkel in Utrecht.


Bent u naar fietsenwinkels in Utrecht en omgeving aan het zoeken Ook na het vervangen van een band na lek rijden begint ie weer te piepen. Is de ketting gebroken of zijn remmen en banden echt aan vervanging toe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.