lördag 30 augusti 2014

Randiga byxor hm

Och Zara klar oss i bohemiska fransar och broderier varen 2015. Tror ni kan jag vaxa till mig nagra centimeter om jag bar randiga byxor HM plus. De flesta kan sakert hittas i liknande modeller i mindre storlekar pa vanliga damavdelningen.

Randiga byxor hm

Hade jag fatt for mina vanner sa hade jag haft randiga byxor. Har pa mig ett par slappa byxor och vit tshirt fran Gina Tricot.

Randiga byxor hm

Gina Tricot. Det grona halsbandet ar nytt och kommer fran Indiska. Linn Hagglunds rosa glitter byxor vill jag valdigt garna ska flytta in i min garderob. De randiga byxorna ar riktigt balla men det galler att matcha dem ratt.


Och de sista 30 sidorna ar fulla med randiga anteckningssidor! Kopte ett par jeans och ett par randiga strumpbyxor pa Lindex. Jag har bestamt mig for den randiga eftersom den ar lagom casual och funkar finfint till jeans och converse. Ett av historiens mest fasansfulla exempel var de randiga drakter som fangarna i nazistiska koncentrationslager tvingades bara.


Jag har haft ogonen pa denna randiga skonhet ett bra tag nu och igar slog jag till. Det var aven pa Raglady jag kopte mitt skal fran Marc by Marc Jacobs for er som undrade. Monstrade byxor har verkligen blivit superinne den har varen!


Har bestallt ett par rosa fran HM:)Jag aker till Thailand:) Jag har inte shoppat nagot knappast pga av liten planbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.