tisdag 26 augusti 2014

Parfym pa arlanda

Att kopa exklusiv parfym och kosmetika ar en sjalvklar start pa utlandssemestern for manga svenskar. Sprit och parfym ar fortfarande billigast att kopa uppe i luften. Pa Arlanda och Landvetter ar det 46 procent dyrare an i natbutikerna.

Parfym pa arlanda

Jag hade alltsa tankt att vi skulle shoppa taxfree pa ARLANDA vid hemresan. Tva anstallda pa Arlanda har fatt sjukdomssymtom efter att ha oppnat en bagagecontainer fran Moskva.

Parfym pa arlanda

Arlanda har fatt sjukdomssymtom efter att ha oppnat en bagagecontainer fran Moskva. Pa vag till Australien for att dyka bunkrar jag snus i taxfreebutiken pa Arlanda.

Parfym pa arlanda

Arlanda vid 20.13 om att ett inkommande bagage framkallat andningsbesvar hos bagagehanterare. Om ni foljer mig pa instagram sa har ni redan sett att jag har kopt en ny parfym. SPARA UPP TILL 65%I var katalog hittar du ett stort urval av taxfree-varor.


Precis innan jag akte till USA sa stod jag pa Tax Free pa Arlanda och skulle kopa en ny parfym for att min var helt slut. USA sa stod jag pa Tax Free pa Arlanda och skulle kopa en ny parfym for att min var helt slut. Tax Free pa Arlanda och skulle kopa en ny parfym for att min var helt slut. Nar jag star dar och kikar sa ser jag en liten flaska dar det star, snacka om att jag stod dar helt manisk.


Har kommer inlagget som jag har planerat att skriva har i min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.