onsdag 27 augusti 2014

Kappahl ytterklader barn

En fantastisk nyhet ar att plaggen for barn nu gar till stl 128! Nar det kommer till ytterklader ar jag valdigt intresserad av deras mossor och jackor! Nar testfakta testar 14 vinteroveraller for barn ar det pa prislappen som skillnaden ar storst.

Kappahl ytterklader barn

Gallerian hade precis oppnat nar KappAhl med sitt eget varumarke flyttade in. Alltifran underklader till ytterklader och aven traningsklader for dam.

Kappahl ytterklader barn

Jag har manga ganger sett ytterklader franpa barn sa nu ska jag sjalv fa kanna och klamma pa skaljackor och skalbyxor for att avgora om det ar nagot att ha i var. Jag har haft flera olika overaller till mina barn men kaxs ar absolut bast !

Kappahl ytterklader barn

Gjord for det lekande barnet av noga utvalda material for basta kvalitet och komfort. BEBIS- OCH BARNKLADER FRAN FYRA MAMMOR MED BARN FODDA INOM ETT AR. Eller ska man ta dessa fran Kappahl som ar aningens billigare KappAhl), stickad kofta i bomull (Nameit) och sparkbyxa (Lilleba).


POP ytterklader men i ar gillade jag dem inte sa mycket pga den vita dragkedjan. Med val passande klader kan varje mamma kanna sig bekvam och kan lattare fokusera pa sitt eget och sitt barns valbefinnande! Jag kor bara polarn till min aldre kille och den fran kappahl ar minst lika bra enligt mig.


Nar Testfakta testade 14 vinteroveraller for barn blev skillnaden storst pa prislappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.