söndag 31 augusti 2014

Halsduk volang cashmere

Snygg att ha till finklanningen och aven for att piffa upp lite extra till vardags. Care Instructions:Dry clean is our recommendation however cashmere can be gently hand washed if handled with care. Dry clean is our recommendation however cashmere can be gently hand washed if handled with care.


Nytt har inkommit i sortimentet - se denna vackra volangsjal i Cashmere och Silke! Och sa en fin volangsjal – monstret till den bjuder vi pa har ocksa!

Halsduk volang cashmere

Cashmere.Pris: 690:- Mjuk och hдrlig stickad sjal med stora volanger i 100% Cashmere. Ester Elenora Hedvig scarf virkad volang trekantsmodell brun. Lotti P Cashmere Collection saljer egendesignade och prisvarda cashmereplagg i mjukaste ull. Collection saljer egendesignade och prisvarda cashmereplagg i mjukaste ull.


I sortimentet samsas bland annat trojor och byxor med halsdukar och accessoarer som smycken och vantar. I utkanten sitter en bred volang & over den foljer en lika bred vagformad spets i en lite mer off. Garnet jag anvande heter Sublime Yarns Cashmere Merino Silk DK och ar ett av mina absoluta favoriter.


Cashmere Merino Silk DK och ar ett av mina absoluta favoriter. Den stora volangmotstandaren (pa mig sjalv) har i dag volanger pa alla hall och kanter. Stickade en akryl-halsduk ifjol och angrade mig sa grovt att jag tankte: aldrig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.