onsdag 27 augusti 2014

Coola tunikor hm

Vi sager valkommen tillbaka till tunikan och visar hur du far den att funka till vardags. Paris fashion show kollektion som visades under Paris fashion week forra varen. Kette und Armbander dazu und fertig ist der Schwangerschaftslook!


Gravidtights under och coola smycket sa ar du klar bade for fritid och fest. For ar man tjock ska man ha tunikor och man ska inte markera midjan for det ar det ingen kraftig kvinna som har. Hm haller fast vid att de inte har sa stor efterfragan pa storre storlekar och aven om svarsmailet ar vanligt och proffsigt sa kanner jag mig ganska dumforklarad.


Motto gemacht angesagte Klamotten zu erschwinglichen Preisen zu verkaufen. Jag fullkomligt alskar fladdriga halvgenomskinliga tunikor a la Hollywoodfruar. Tyckte att det var riktigt coolt med de olika nagellacksfargerna pa varje finger.


Har redan hunnit med att cykla till systemet och inhandla kvallens vin. Cecilie Melli. Det passar en bloggis som mig som alltid har med migNu sticker jag ut en svang.


Gina Tricot. Skor Danmark och solglasogon ifran ett stand utanfor Operan. Juli 2015Dafur steht dir das Blumchen Kleid aber richtig gut.


Mammas coola nya orhangen Yes och No som jag bara var tvungen att ha idag och de uppmarksammades! Yes och No som jag bara var tvungen att ha idag och de uppmarksammades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.