onsdag 7 maj 2014

Remmen vervangen peugeot 406

Trouwens het probleem trillen had ik al met een Peugeot 406 in 2001. Distributieset bij oficiele dealer laten vervangen op 110000 km plus minus 1100 euro. Ik heb mijn thermostaat laten vervangen en 4 winterbanden laten plaatsen.


Peugeot modellenMaak een keuze uit een van onderstaande modellen. Remmen Onderdelen: RemklauwDe remklauw is een onderdeel van de remschijf. Selecteer uw Peugeot model en bekijk alle werkzaamheden voor uw auto.


En wat er nog bij komt is de distrubutieriem die over een jaar vervangen moet worden. Ik heb een probleem waar jullie mij misschien bij kunnen helpen. Controle accu en verlichting KwikFit gebruikt uitsluitend olie van topmerk Mobil. Controle uitlaat en katalysator KwikFit gebruikt uitsluitend olie van topmerk Mobil.


Vervangen oliefilter KwikFit gebruikt uitsluitend olie van topmerk Mobil. Inspectie banden en remmen KwikFit gebruikt uitsluitend olie van topmerk Mobil. Bijvullen diverse vloeistoffen KwikFit gebruikt uitsluitend olie van topmerk Mobil.


En Pollenfilter Vervangen Hoe En Wanneer 2013-03-17T13:16:54.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.