onsdag 15 april 2015

Remmen 1455 xl

Als ik de remmen apart bedien gaat de rechter rem goed, maar de linker rem kan ik helemaal tot onder intrappen eer hij pas goed begint te remmen. Ik heb de trompet er al afgenomen, maar het probleem is dat ik niet bij de remmen kan. Case International 1455 XL - rem olie 1455xlwelke minerale olie gebruiken jullie als je geen hytran olie hebt voor in de remmen

Remmen 1455 xl

XL - rem olie 1455xlwelke minerale olie gebruiken jullie als je geen hytran olie hebt voor in de remmen XL en ik had graag nog wat informatie gehad over hoe alles juist inneen zit aan de pedalen.

Remmen 1455 xl

Verder remmen vernieuwd olie lekage verholpen en anderebanden voor en achter. De Case International 1455XL met Hesston 4700 druk aan het grote pakken stampen.

Remmen 1455 xl

Te koop Ford 8200 4wd 8000 uur 2 hydraulische ventielen trekker verkeerd in een goede staat (motor loopt zeer mooi)voor meer info graag even bellenMvg Leendert van laar bewerk. Freins • Bremsen • Frenos • Freni • Travoes • Remmen • BremserVARIOUS. Hydraulische aanhangwagenremventiel Piton + Trekbek met hoogte verstelling Elektronische achterhef Luchtgeveerde stoel Air co auto Geveerde cab CEBIS Radio 8 voor werklampen en 6 achter Achterruit ruiten- wisser en sproeier Geverde. Schokdempers (Winter)banden Remmen Velgen Uitlijnen Aircoservice Olie verversen Meer weten Remmen Velgen Uitlijnen Aircoservice Olie verversen Meer weten Ik heb onder mijn Hurricane XL 3000 km gereden met de standaard gemonteerde Schwalbe Marathons.


Hurricane XL 3000 km gereden met de standaard gemonteerde Schwalbe Marathons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.