onsdag 15 april 2015

Asymmetrisk kjol gina tricot

Idag slog jag till pa den fina asymmetriska kjolen fran Gina Tricot. Gina Tricot. De hade fatt in alla farger och jag var i valet och kvalet gallande farg men kom hem med denna till att borja med.


Svangde omkring i Paris kvarter idag i en lite asymmetrisk kjol i en av de finaste fargerna nagonsin! Paris kvarter idag i en lite asymmetrisk kjol i en av de finaste fargerna nagonsin! Sjalv ar jag pa jakt efter en svart plisserad kjol a la skoluniform.

Asymmetrisk kjol gina tricot

By Malene Birger och Gina Tricot har tva fina linnen och drombh:n fran Maison Close bloggade jag ju om haromdagen. Gina Tricot har tva fina linnen och drombh:n fran Maison Close bloggade jag ju om haromdagen.

Asymmetrisk kjol gina tricot

De minimalistiska och asymmetriska plaggen ger verkligen ett futuristiskt uttryck. Gina Tricot efterat passade jag pa att prova min nya topp igen. Det ar en kamelfargad ullkappa som ar lite asymmetrisk i formen och har fuskpals muddar som ar avtagbara.


Gina Tricot. Fint med volanger nertill och att det ar lite asymmetriskt. Gina Tricot och halsbandet med tartbit och klubba kommer fran Charms For You. Rund kompakt asymmetrisk bordsdekorationNu har ni nagot att titta pa fran mina tva forsta veckor pa skolan!


Nicole Richie parar sin asymmetriska kjol med skinnjacka och t-shirt. Miss SelfridgeSom ni vet ar jag inne i en paljettperiod och skulle gora nastan vad som helst for en stickad troja med paljetter. Asos.com dar emot har massor med fina klanningar som har midi size pa kjolen.


Det anda som fick mig att tveka var att toppen pa den var osymmetrisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.