fredag 14 november 2014

Stora storlekar herrskor tjej

Det finns en del riktigt bra onlinebutiker medi sina sortiment. En butik startad av tva tjejer som bada har erfarenhet av problemet med att hitta. Tycker du det ar en pina att kopa skor ute i butikerna p g a att din storlek helt enkelt inte finns representerad pa skohyllorna

Stora storlekar herrskor tjej

Butiken ar startad av tva tjejer som bada vet hur svart det ar att hitta snygga damskor i stora storlekar. Vi ar tva tjejer i 30-arsaldern som nyligen har oppnat en butik och webbshop for damskor i stl 41-45. Varfor kan man som tjej kopa stora skor i Danmark eller Storbritannien men inte i Sverige Jag har sjalv storlek 34-35 i skor och storre delen av mitt vuxna liv har varit en enda lang jakt efter skor som inte ar for stora.

Stora storlekar herrskor tjej

Nar jag gick pa hogstadiet tyckte jag att mina fotter var onodigt stora. Vi pa Clarks ar passionerade nar det galler vikten av att alla skor ska passa perfekt. Vara storlekar finns med flera olika bredder sa att du kan vara saker pa att hitta det par som passar allra bastUK Herrstl.


Har hittar du alla vara skor till sma och stora barn i storlek 19-40. Om det anda skulle bli fel sa behover du inte vara orolig - vi har 28 dagars full returratt. Att hitta skor med bra passform ar dock langt ifran uteslutande en fraga om att valja ratt storlek.


Fin i XL erbjuder moderiktiga klader i stora storlekar (42-56). Se konverteringstabell nedan: Addera 10-15 mm for barnstorlekar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.