måndag 17 november 2014

Kjolar monster flamencokjol

Kjolen ar en av de viktigaste arteraljerna nar man dansar flamenco. Jag har undersokt utbudet i tva dansbutiker och hittade till min besvikelse ingenting jag tyckte om. Kand for sina ljusa farger och flodande kjolar, spanska klanningar ar unika och flamboyant.


Har du ytterligare fragor eller synpunkter ar jag valdigt intresserad att hora fran dej. Tankte inviga min nya kjol och jag tror faktiskt inte att jag kommer att frysa. Varens conscious exklusive kollektion ar inspirerad av flamenco och bohemiska influenser.


Jeg kobte kjolen ved flamenco festivallen i Sevilla sa den er helt gte men uden pynt. Monstret i kladerna kandes trevligt och titta pa for ibland kan det bli rorigt men det har kanns oerhort smickrande. Fast hogst pa listan ar den med snakeskin-monster pa ena sidan. Kjolen har utskurna detaljer och ett broderat dekolletage av kristallpaljetter.


Svenska Akademiens standiga sekreteraren Sara Danius bar en svart klanning med roda broderier. Jeg har etterhvert mange vakre stoffer og mange fine monster. Jag har hittat ett sant fint monster pa virkade spoken sa jag var ju tvungen att testa att virka ett par!


Noe av det siste jeg gjorde for jeg dro var a levere denne kjolen. D Det var awesome! Sedan helt plotsligt nar han hade dansat klart gjorde han varsta psyko facet som jag garva annu mer at.


Jeg tror flamenco-kjolen skal fa kjort seg pa utkledningsfester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.