söndag 16 november 2014

Cargo byxor hm

Ett enkelt armbandoch en rod planbok som ramar in stilen och jag ar redo forjulledigheten. Jag soker exakt dessa byxor fran hm eller liknande fast i en annan farg! Dockers alpha khaki och NN07:s vanliga chinos ar valdigt bra byxor for pengarna och finns val tillgangliga aven i mindre stader.

Cargo byxor hm

NN07:s vanliga chinos ar valdigt bra byxor for pengarna och finns val tillgangliga aven i mindre stader. En trend som jag har sett smyga sig in i butikerna ar de tighta cargo byxorna eller vad man ska kalla det.

Cargo byxor hm

Grona tighta cargo byxor fran Hm, nan tunika fran HM och gron trika skjorta. Bara pa grund av henne vill jag kopa flatforms och monstrade byxor.

Cargo byxor hm

Tradera for 200 kr och vaskan som ar secondhand kostade dryga femtiolappen. Vaska: 5previewHar blivit dalig bloggning ihelgen da jag har haft fullt upp med andra trevligheter. Men jag har for ett litet tag sedan hittat en helt underbar mysdress for gravida.


Jag kan saga att jag mer eller mindre bor i den har hemma nu. THE AUTUMN BABY Nu har jag ju ingen bebis langre men nagra vanner har smatt i host sa den har ar for er! Om det inte vore for att jag har en rod hjalm sa hade jag garna satsat pa ett par av dessa byxor.


De blev populara pa on Bermuda da det var forbjudet att bara byxor som visade laren. Bermuda da det var forbjudet att bara byxor som visade laren. Se fler bilder fran H&M:s kommande vinterkollektion efter klicket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.