lördag 15 november 2014

Arbets tunikor rea

Vi har ett brett sortiment av billiga och bekvama arbetsklader inom varden. A och O. Oavsett vilket yrke du arbetar inom sa ar valet av arbetsskor en essentiell del av din kropps valbefinnande. Vi ar noggranna i vara val av material: Vardklader skall ge arbetsgladje och det skall vara skona plagg. Vardklader skall ge arbetsgladje och det skall vara skona plagg.


Vart urval av produkter ar komplett for dig inom vard och omsorg.

Arbets tunikor rea

Var inte pa topp och forvantade mig bara scrubs (typ arbets tunikor) men de hade en massa saker! Vi kommer jobba hela dagen pa lagret for att packa och skicka ivag alla era bestallningar:)Vi hjalper till med julklappsinslagningen!

Arbets tunikor rea

Klassiska screen prints kraver mer arbete vid sjalva framstallningen. Och nu pa Internet en hel del webbplatser som agnas at detta amne. Men vad gor man nar det ar rea och man ar en tvattakta shopahilic! Kopte lite pelargoner pa rea och rosgodsel samt flytande Blakorn till inneblommorna.


Lotta motte upp mig och vi strosade lite mellan affarerna och gick sen over till Ica Maxi och drack kaffe och at bullar. Hinner inte forbereda mig sa som jag vill infor mina pass som jag normalt planerarvaldigt noggrant. Sa: borja rea ut pre-spring nu: genast och sa lat mig ha lite tur sa jag kan fa knipa en: brukar alltid missa dem tycker jag.


Efter arbetspasset e det 4 kartonger kvar att fylla med div saker sen sa far det vara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.