torsdag 18 september 2014

Stora storlekar ellos cocktailklanning

Kolla in nedanstaende modeller som jag tycker ar superschysta pa en kurvigare kvinna. Gustaf Mellbin i (Gamla Stan och vid Mariatorget) saljer mycket snygga BH:ar och bikinis upp till K-kupa. BH:ar i storlek DD+, bland annat mitt snyggaste favoritmarke Freya.

Stora storlekar ellos cocktailklanning

Visst kan du ge dig ut och se vilka cocktailklanningar som finns i de stora och valetablerade butikskedjorna som finns i gallerior och pa shoppinggatorna. Daremot kan du ta tillfallet i akt och kopa din cocktailklanning via till exempel Ellos.

Stora storlekar ellos cocktailklanning

Den var ju slutsald dar lange men plotsligt fanns den i min storlek och da maste det ju ha varit meningen Shoppa billiga Skor till damer pa rea hos Ellos till bra priser.

Stora storlekar ellos cocktailklanning

Du hittar klanningar i plus size och stora storlekar rockabilly klader vaskor. Es la segunda vez que ordeno con ellos y estoy 100% complacida. Stor tid hedra var flicka Victoria Beckham pa Global Gift Gala i London.


Global Gift Gala i London den 17 november X vb [sic] Paret har laddar upp bilder pa sig sjalva tillsammans i London under den senaste veckan och det verkar de var alla forberedda for handelsen i forvag. Till min hjalp har jag en stor rosa resvaska och min mindre grona fran mormor. Ellos och kollade runt och hittade 4 Parfymer ala Sex and The City!


Hittade denna fantastiska fargklick till cocktailklanning franoch blev genast fortjust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.