lördag 20 september 2014

Parfymer i ullared fran

Da ska du besoka, dar finns massor av planboksvanliga dofter att valja bland! Jag ska till er och shoppa snart och hoppas kunna kopa nagon ny parfym. Jag ar ute efter nagot kant marke sa inga kopior eller jattebilliga sorter helst.

Parfymer i ullared fran

Hoppas den finns nar var familj kommer till er i nasta vecka. Depend ar valdigt bra for de ar sa mjuka sa passa pa att inforskaffa fransarna har for de kostar bara 33kr.

Parfymer i ullared fran

Nu ska jag kaka och sen ikvall ska jag nog hitta pa nat kul med Jonna! Jag inte kan leva utan produkter fran Jabu’she och pa Ullared kostar de bara 50 kronor styck.

Parfymer i ullared fran

Ullared. Nagot som jag ska kopa pa mig en massa ar harbalsam spray for det anvander bade jag och Vanessa jattemycket. Ryktet om Gekas Ullared har spritt sig till forsaljare pa svenska turistorter.


Den lilla bla flaskan ar en alkoholfri parfym i oljeform med ursprung fran Saudiarabien. Sveriges alla horn sa man sager att Ullared ar en aterspeglingav hur dom flesta svenskar ar. Den blaa ar fran Ullared och passade perfekt till den gra kalklitir vaggen. Nu ar Fyndiq lika stora som inspiratoren Ullared - iallafall sett till produktutbud.


Varje ar stjals varor for narmare 20 miljoner kronor fran Gekas. Sa darfor kommer det inte mer an sahar fran mitt shopping i Ullared. Ullared.


Har du missat nagot sa ar det bara klicka in pa kategorin som heter Ullared 2015.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.