lördag 20 september 2014

Klockor marc jacobs tjej

Marc by Marc Jacobsar en kollektion som skapats av den amerikanske designgiganten. Soker ni efter en sarskild Marc by Marc Jacbos klocka som inte finns i vart sortiment Vi har mojlighet att ta hem de flesta modeller for respektive varumarke fran vara leverantorer.

Klockor marc jacobs tjej

Snygga hostnyheter pa klockfronten fran Marc by Marc Jacobs. Nu ar det sa att flickvannen soker en klocka och hon behover lite hjalp.

Klockor marc jacobs tjej

Marc Jacobs klockor som gar under varumarket Marc by Marc Jacobs har nastan helt inriktat sig pa trendiga damklockor. New York City 1963. Redan som 15-aring far han jobb pa en trendig New York modebutik dar han far jobba inne pa lagret.

Klockor marc jacobs tjej

Den har en diameter pa 36 millimeter vilket de flesta tjejer tycker ar en lagom storlek pa en klocka. Tips pa klapp till bade tjejen och killen ar ett par tofflor med en morgonrock. Marc Jacobs och sedan forstas Rolex och alla dom dar dyrgriparna.


Marc Jacobs har ett par valdigt snygga klockor som idag finns i olika farger. Saljer en Marc Jacobs klocka nuFinns minimala repor men inget som syns. Eftersom att jag har min Michael Kors i guld sa ar jag sugen pa en Marc i silver. Bestallde aven min Marc by Marc Jacobs-klocka darifran och allt har gatt galant bada gangerna jag bestallt darifran.


Marc by Marc Jacobs-klocka darifran och allt har gatt galant bada gangerna jag bestallt darifran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.