söndag 14 september 2014

Klockor karlstad 13

Kopte min seamaster for en sadar en 12-13 ar sedan och har vart valdigt nojd med den. IFA-massan i BerlinMassan startar pa onsdagen men de tva forsta dagarna ar vikta for medier och branschfolk. Eriksson i Norrtalje.


Ni har vunnit varsin Lena Linderholm klocka i var fredagstavling.

Klockor karlstad 13

Ni har vunnit varsin Lena Linderholm klocka i var fredagstavling. Jag har aldrig sprungit ett pass sedan jag borjade lopa utan klocka for 15 manader sen.

Klockor karlstad 13

Banganget later halsa att deras GPS-klockor matte banan till ca:11 km i ar. Minikalvruset. En miniatyrliknande Tjurrusetbanan for 0-8aringarna.

Klockor karlstad 13

Jag kopte pulsband till min Nike-klocka for ett halvar sedan. Vi flyttade hit i december och innan dess bodde vi i Karlstad. Karlstad.


I ar firar bloggen 10-arsjubileum och i samband med det har jag gjort en nystart. Reparationsarenden hanvisas till Ur&Penn Karlstad eller huvudkontoret pa Almungevagen 2 i Upplands Vasby. Har en fundering kring min garmin 610 klocka med tillhorande pulsband. Ayad Al Saffar ar flyktingen fran Libanon som borjade salja klockor som kringresande knalle.


Man kan alltsa stalla in tid eller distans samt langd pa paus antar jag( White diamond tattoo i Molkom utanfor Karlstad av Helene Dahlberg. Tattoos - Artist: Ian White Black 13 Tattoo CherrieDragon Tattoos - Artist: Ian White Black 13 Tattoo -getting closer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.