måndag 22 september 2014

Klanningar xl greta

The collection consists of dresses and blouses – all styles come in many different colours and textures. Men eftersom jag drar storlek xl ar det svarare att hitta snygga klader an for de som ar smala. Mjuk langkofta i ullblandning med vackert monster langs ryggen.

Klanningar xl greta

Alla dessa modeller kommer med tillhorande tygskarp, men man kan latt byta ut dom mot vilket skarp man vill for att en annan look. Den har tjejen var fin i en klanning fran min forsta kollektion! XL, sa man behover absolut inte vara smal for att bara klanning tycker jag!


Du kan anvanda den som klanning (se mig), eller som tunika till jeans eller andra byxor (se Jessica).

Klanningar xl greta

Valkomna till oss i butiken eller fa den hemskickad genom att ringa till butiken:033-107595. Som komplement till alla era fina marken skulle jag vilja se Hunky Dory. Jag skulle vilja se Kenza market hos er for hon kan verkligen mode Gillar pa fb och hoppas turen ar pa min sida.


Greta. Fantastiskt fina klanningar och blusar i klassiska modeller. M. Den skulle passa mig perfekt:) Cloudy Top Mud i stl M ar ju helt underbar.


Greta Garbo-feber har hemma da jag kollar pa filmer och laser allt mojligt om denne mystiska kvinna. Den finns bara i storlek XL och XXL for att den ska vara lite storre och ga att ha som klanning. XL och XXL for att den ska vara lite storre och ga att ha som klanning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.