söndag 21 september 2014

Klanningar mq gron

MQ.se anvander cookies for att forbattra och hoja upplevelsen pa siten. Denna vita var sot men inte vit klanning pa brollop men den bla nedanfor skulle val passa Den lilla svarta till vardags – har ar tio snygga klanningar hosten 2014. I host vill jag ha en gron vinterparkas men det ar en senare fraga.


Ecologic by Lindex. - Vi borjade lansera en kollektion i varas efter att ha sett efterfragan fran kunderna.

Klanningar mq gron

Har ar ett kollage jag gjort med klanningar och skor fran Zara. Har ar tre klanningar fran Vila som jag tycker ar perfekta till julens fester samt nyar.

Klanningar mq gron

Vila som jag tycker ar perfekta till julens fester samt nyar. Leif i smoking fran Oscar Jacobson och Mischa i gron sammetskostym fran Zara. Har ser ni en riktigt fin klanning som jag hittade pa Erikshjalpen for ett ta sedan. Hittade en underbar sida som saljer massa tillbehor och dekorationer for bakning.


Jag alskar trika i klanningar och kjolar for det ar sa bekvamt. Igar var vadret riktigt skapligt och jag passade pa att anvanda en av de klanningarna som jag fyndade nar jag var i Stockholm. Lindex i finaste fargen (bilden) och en hatt till Victor som visade sig vara helt fel. Jag hade pa mig min Miss Li-klanning(for Indiska) som jag kopte i slutet av sommaren.


Marina Kereklidou designat en exklusiv kollektion dar den lilla svarta klanningen ar i fokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.