tisdag 16 september 2014

Jeans som gar sonder i grenen

Byxor som i ovrigt knappt ar inslitna kan helt plotsligt ha ett mindre kladsamt hal mellan benen. Nudie tillsammans med marken som Acne och Cheap Monday personifierat vad som kommit att kallas for det svenska jeansundret. Nudies sprack upp fran grenen och nedat langs insidan av laret.

Jeans som gar sonder i grenen

Har kopt ett par byxor i hos en stor kedja (med tjejnamn) for knappt ett ar sedan som nu har spruckit i tyget mellan benen. Denim jeans tojer val ratt mycket i tvatten sa man ska val kopa en lite mindre storlek Av det overblivna tyget sydde jag tva band som jag dekorerade med ett gront band jag kopt pa resa i Vietnam. Det dar med att jeans gar sonder i skrevet forst ar inte sa konstigt egentligen tror jag.

Jeans som gar sonder i grenen

Jeans Slim fitSvarta jeans i 5-ficks modell fran Denim 1953. Har lamnat in ett par jeans som gick sonder pa samma satt pa Mattias skradderi pa Klostergatan. Edit: Fast om jeansen har gatt sonder i grenen av mycket cyklande ar det bara att kopa nya eftersom tyget ar helt slut.


Ett maste till hostgarderoben om man gillar jeans som ar snortighta vill saga. Problemet med sommar i grenen ar oftast att det ar just dar som de gar sonder. Jag har ett antal jeans som blivit notta i grenen och gatt sonder. Svarta Dr.Denim modell Plenty 399:-, kopte mina pa Carlings.


Slang dem inte sa fort de gar sonder da alla jeans gar att laga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.