tisdag 16 september 2014

Ellos skor storlek

Det finns en del riktigt bra onlinebutiker medi sina sortiment. Klader och skor finns ofta i de storlekar man onskar och aven plus sizes vilket jag uppskattar. Har hittar du samtliga plagg fran Ellos som ger dig minst 50% rabatt.


Nar du handlar pa Ellos ar det latt att hitta ratt storlek med hjalp av storleksguiden. Darfor kan utbudet i bland sakna alla storlekar eller farger. Vi reserverar oss for eventuella forandringar i butikernas storlekssortiment.


Ellos satsar pa stora storlekar genom lanseringen av OneStopPlus.

Ellos skor storlek

Karin rak modell fran Ellos plus collection haller in magen och lyfter rumpan. Femficksmodell med infalld smockresar bak ger perfekt passform i midjan. Hur ska man kla sig nar man ar lite storre och drar storlekar fran 46 och uppat Dessa stovlar kopte jag pa Ellos for ca 2 manader sen och har fatt lite funderingar och fragor om hur det ar i storlek och hur som sitter pa. Ellos for ca 2 manader sen och har fatt lite funderingar och fragor om hur det ar i storlek och hur som sitter pa.


Darfor ar det bra att kontrollera fotter och skor med jamna mellanrum. Jag mailar da in till Ellos och fragar hur jag ska returnera skorna eftersom att jag hade en rabattkod som jag inte vill forlora. Ellos och fragar hur jag ska returnera skorna eftersom att jag hade en rabattkod som jag inte vill forlora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.